Drukuj

1. Opis elementów na stronie

Menu podmiotowe – menu zawierające odnośniki do dokumentów pogrupowanych według indywidualnych kryteriów wystawcy dokumentów, np. według struktury organizacyjnej instytucji-posiadacza Biuletynu.

Menu przedmiotowe – menu zawierające odnośniki do dokumentów pogrupowanych według kryteriów merytorycznych, np. struktury spraw z zakresu kompetencji instytucji-posiadacza Biuletynu.

Menu witryny - menu zawierające odnośniki do atrykułów dotyczących witryny BIP. Zawiera m. in. odnośnik do panelu administracyjnego i rejestru zmian.

Redakcja Biuletynu – odnośnik do podstrony zawierającej informację o osobach odpowiedzialnych za redagowanie Biuletynu.

Szukaj – okno modułu wyszukiwarki.

 

2. Nawigacja po Biuletynie Informacji Publicznej

Nawigacja na stronach Biuletynu Informacji Publicznej odbywa się za pośrednictwem aktywnych elementów „Menu”. Klikając w jeden z aktywnych elementów „Menu przedmiotowego” bądź „Menu Podmiotowego” użytkownik przechodzi do poszczególnych kategorii przypisanych do wskazanego elementu „Menu”. Na podobnych zasadach odbywa się przemieszczanie po artykułach zawartych w poszczególnych kategoriach. Kategoria, w której aktualnie znajduje się użytkownik jest wyróżniony innym kolorem w „Menu”. Na stronę główną Biuletynu użytkownik przenosi się przez odnośnik „Strona główna” - dostępny z każdego poziomu Biuletynu. Na stronę główną Biuletynu użytkownik przenosi się poprzez odnośnik zawarty w logo BIP.

3. Praca z dokumentami

Dokumenty zamieszczone w Biuletynie są dostępne z następujących poziomów:

Dostępność z poziomu „Menu”

Klikając w jeden z elementów aktywnych Menu podmiotowego, przedmiotowego lub Menu witryny użytkownik zostaje przeniesiony na podstronę zawierającą odnośniki do artykułów zawartych w danej sekcji lub kategorii a w szczególnym przypadku do pojedynczego artykułu. Kolejność publikowanych dokumentów zależy od czasu udostępnienia. Dokumenty można sortować po czasie publikacji lub tytule dokumentu.

Dostępność z poziomu modułu wyszukiwania ogólnego

Po wpisaniu jakiegokolwiek słowa bądź frazy w okno wyszukiwania pojawi się zbiór informacji o wynikach przeszukiwania. Jeżeli system odnajdzie w bazach szukane słowo lub frazę wyświetli tytuł dokumentu i fragment treści dokumentu oraz przyporządkowanie dokumentu do właściwej sekcji/kategorii. Klikając w tytuł dokumentu użytkownik zostanie przeniesiony do właściwego dokumentu.

Dostępność z poziomu Rejestru zmian. 

Moduł Rejestru zmian pozwala na dostęp do informacji o rodzaju prac nad dokumentami przeprowadzanymi przez zespół redakcyjny Biuletynu. Z poziomu tego modułu użytkownik może śledzić rodzaj zmian na danym dokumencie oraz po kliknięciu w tytuł dokumentu może zostać przeniesiony do właściwego dokumentu z następującymi wyjątkami:

Lista prezentuje modyfikowane dokumenty i zmiany z podaniem daty utworzenia/zmiany/usunięcia, tytułu i osoby dokonującej zmiany.

4. Wyszukiwanie


Zawartość Biuletynu może być przeszukiwana z wykorzystaniem modułu wyszukującego znajdującego się w górnaj części Biuletynu. Wpisanie w polu "Szukaj..." odpowiedniej frazy lub słowa kluczowego zostaniemy przeniesieni na podstronę zawierającą wyniki wyszukiwania w bazie Biuletynu. Jeśli wyników wyszukiwania będzie zbyt wiele można określić dodatkowe kryteria wyszukiwania.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. środa, 21 luty 2018 20:22 Olga Wieloch

Zasady dotyczące cookies: Ta witryna podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Nie zawierają one żadnych danych osobowych To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk